Responsive Banner design
Home » » HERKESE iMAM-I RABBANi GELMEZ

HERKESE iMAM-I RABBANi GELMEZ

   HERKESE İmam-ı Rabbani Gelmez
İmam-ı Rabbani Hazretleri Mektubat'ında komşusunu anlatıyor. "Komşum hastalandı, beni ziyarete çağırdılar. Gittim ziyaretine. Baktım çok fena gördüm. Yüzünde Müslüman Olarak öleceğinin alametleri yok. Anladım ki imani PIR PIR ediyor, söndü sönecek ilçesinde imansız gidecek ettik. 

BİR GRAM KARANLIK KALKMADI
Hemen kalbine teveccüh etti. Bir DeFa etti Bir ​​gram karanlık kalkmadı kalbinden, bir kere Daha etti gen Değişen Bir şey olmadı, bir kere Daha denedi ama 1 g karanlık kaldıramadı kalbinden. Mevla (Celle Celaluhu) Hazretleri'ne müracaat etti. "Ya Rabbi! Acaba Bir Şey Var bendemi. 3 kere teveccüh ettim Bir zerre karanlık kaldıramadım. "Dedi. Kalbine ilham gelmiş: "Ey İmam  
Sen bu teveccühleri ​​Dağlara yapsaydın dağları yerinden oynatırdım. Ama bu adamın kalbindeki karanlık kâfirlerin merasimlerine Katılmak, gecelerini kutlamaktan gelen şirktir. Bunu paklar ATES. "
İMANINI ZOR kurtardı
Sözünde de yine müjde var "Ateş paklar". Yani Cehennemde yanıp temizlenmek var. All changes imanını kurtaramamış olsa ebedi cehennem zaten. A.Ş. çekiliyor Eklendi bunun Üzere İmam-ı Rabbani Hazretleri Evine istihare yapıyor cenazesine gideyim mi, gitmeyeyim mi diye. İstiharede "İmanını zor kurtardı cenazesine git" buyruluyor. 
Karanlığa başını sokma
Adamın az kalsın iman nuru sönecekmiş. Sen kendini bu kadar zor duruma niye sokuyorsun? Yani bu Noel kutlamasına karışmak öyle bir felaket açar ki adamın Başına oğlu nefeste imanını kaybettirebilir. Haram olduguna inandığı Sürece içki, kumar, interest, fuhuştan iman tehlikeye gitmez ama bu sirk merasimine value vermekten oğlu nefeste iman tehlikeye gidebilir. 
BEŞ Paralik KEYİF İÇİN YAPMA
Herkese İmam-ı Rabbani ölürken Gelmez! Bir de İmam-ı Rabbani GİBİ yetmiş bin evliyanın reisi, Ikinci binin müceddidinin safra açamayacağı Bir Karanlığa başını niye sokuyorsun ?! 
80 sene namaz Kilsan ama Sonra bıraksan namazına itibar yok, ÇÜNKÜ itibar sonadır. Hadis-i "Adam Sonuna Kadar iyi gider, ölümüne Yakın sapıtır, cehenneme gider" diyor şerifte. Bu tehlikeyi beş Paralik keyif Click göze almayalım! Normal Gecesi Yılbaşı günlerde Yaptığımız şeylerde hicbir degisiklik yapmayalım. Yılbaşına Özel hangi program olursa olsun merasime Girer. Haber, auction oturum Oturum fark etmez, illa magazin olmasina gerek yok.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.